L’ACTIC permetrà a qualsevol persona de més de 16 anys demostrar les seves competències TIC mitjançant una prova per ordinador. Tant la prova com l’obtenció del certificat seran telemàtics.
+INFO: http://www.gencat.cat/especial/einescontralacrisi/cat/ciutadans_treball_16.htm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada