La nostra jove cubellenca, Nuria Rodriguez, ha sigut escollida com a candidata a la millor instructora del món de zumba i del 26 al 29 de juny, viatjarà a la convenció anual a Orlando de la companyia Zumba.
Molta sort Nuria Rodriguez i a gaudir d'aquesta experiència!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada