A través de la campanya es vol informar sobre els efectes negatius del consum d’aquests refrescos que es venen com a begudes energètiques, quan en realitat es tracta de líquids estimulants, que inicialment augmenten el ritme cardíac i la pressió arterial, i després generen decaïment i nerviosisme. La campanya s’adreça a menors d’edat i les seves famílies, donat que s’ha detectat un increment en el consum d’aquestes begudes, sovint utilitzant-les com a part del berenar. Es tracta de begudes sense alcohol, amb una alta composició de cafeïna i sucre, així com colorants i potenciadors de gust. Popularment se’ls atribueixen efectes energètics que no són reals, i tampoc serveixen com a begudes isotòniques, és a dir, aquelles que podrien prendre les persones adultes i que aporten al cos substàncies perdudes durant activitats físiques de llarga durada i gran intensitat.
Tots els materials de la campanya es distribuiran en les activitats i esdeveniments on el TRACA participa fent propostes d’oci saludable i fomentant les conductes respectuoses i cíviques entre joves, com festes majors, concerts i festivals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada