divendres, 10 d’octubre de 2014

MÉS DE 800 CONSULTES AL WHATSAPP MUNICIPAL

En dos mesos el nou canal d’atenció ciutadana es consolida com alternativa a la trucada telefònica

Roller WhatsAppEl projecte Citymes d’atenció ciutadana a través de Whatsapp ha complert els 2 mesos amb 842 peticions d’informació que han estat resoltes per l’Ajuntament de Cubelles. D’aquestes, i malgrat no haver-se desplegat al 100% l’atenció ciutadana amb teleoperadora, hi ha hagut 358 peticions d’informació o comunicació d’incidències per ser traslladades als serveis pertinents que han rebut la seva corresponent resposta.

Les 484 restants corresponen a les peticions a través de paraules clau, és a dir, aquella informació introduïda prèviament al sistema i que a través de la corresponent paraula clau l’usuari n’obté la resposta de manera immediata i automàtica les 24 hores del dia i els 7 dies de la setmana. Entre aquestes, la paraula clau més sol·licitada ha estat FESTA MAJOR, seguida de VEREMA i BUS. D'aquesta manera es confirma la utilitat d'una eina que permet a l'usuari conèixer en temps real aquella informació de servei que sol·liciti, especialment en aquest inici els programes d'actes de les celebracions de caire municipal com la Festa Major i la Festa de la Verema. Les més de 200 paraules clau introduïdes poden consultar-se fent clic aquí o bé enviant PARAULA CLAU al Whatsapp municipal (618 59 29 12).

Així mateix, l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OPIC), s'ha sumat a aquest projecte iniciat per la regidoria de Comunicació, però que actua transversalment amb la col·laboració de totes les regidories de l'Ajuntament de Cubelles, de manera que s'està desplegant el servei d'atenció ciutadana a través de teleoperadora. Es tracta d'un servei que, si bé ja s'ha anat oferint des de la posada en marxa del projecte Citymes, ara mantindrà l'horari d'atenció  ciutadana que té l'OPIC. D'aquesta manera, la ciutadania podar realitzar les seves consultes no únicament a través de paraules clau, sinó que en horari d'atenció al públic, des de l'OPIC també es respondran les preguntes i atendran i/o derivaran les incidències que es comuniquin a través d'aquesta nova eina.
whatsapp mobil

Segons la regidora de Comunicació, Noemí Cuadra, "es tracta d'anar fent el desplegament natural d'una eina molt potent a nivell comunicatiu i d'atenció i servei a la ciutadania per tal que els nostres veïns i visitants puguin rebre de la manera més còmoda, ràpida i econòmica tota aquella informació que requereixin".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada